Open’er festival- Levi’s

Azt hiszem, ha nem csak az új évre, hanem a születésnapokra is igaz, hogy olyan lesz az az éved, mint ahogyan indult, akkor azt hiszem a 27. életévem lesz a legjobb eddigi életem során. Ugyanis a születésnapom első napját Lengyelországban töltöttem, az Open’er fesztiválon, ahogy a rá következő két napot is.

A Levi’s márka keresett meg minket, hogy lenne-e kedvünk kilátogatni Gdanks-ba, hogy megnézzük a Levi’s tailor shop-ot, ahol személyre szabják a kedvenc Levi’s cuccaidat. Aki követ Snapchaten vagy Instagramon, az már láthatta hogyan működik mindez, de pár napon belül videóban is bemutatom miről is van szó.

Mikor megérkeztünk Gdansk-ba, felvettek minket a reptéren, majd miután elfoglaltuk a hotelszobánkat, egy gyors zuhany és smink után elindultunk a fesztiválra, ahol aznap este Red hot chili peppers-re tomboltunk, majd hajnalig táncoltunk, illetve a helyi Levi’s-es fiúk körbevezettek minket, hogy mit hol találunk. Másnap persze sikerült átaludnunk a reggelit, úgyhogy a festői szépségű óvárosban ebédeltünk, igyekeztünk a fesztivál sajátosságai mellett minden helyi dolgot megtapasztalni, én így vagyok többek között a gasztronómiával is. Ha elsőre furán hangzik is, inkább megkóstolom a tradicionális ételeket, hiszem sosem tudhatom mikor megyek legközelebb az adott országba. Plusz megjegyzem, még sosem csalódtam! 🙂

Így a második nap, rögtön ebéd után kimentünk a fesztiválra, megnéztünk hogyan is működik a Tailor shop, hogyan és mivel lehet személyre szabni, kiszaggatni, megöregíteni, szegecselni a vadi új farmer dolgainkat is. Este pedig elkezdődött a naplementében a Wiz Khalifa koncert, amin szintén kiugráltuk és kitáncoltuk magunkat. Másnap még emberi időben fel tudtunk kelni, így megreggeliztünk és sétáltunk egy nagyot Sopot-ban, a turista városban. Megnéztük a mólót, a tengerpartot és a helyszínhez mérten tengeri halakat ebédeltünk.

Pár év alatt kialakult egy szokásom. Mindig ha valahol külföldön járok, veszek egy kis apróságot emlékbe, valami pici ékszert, ami persze idővel megkopik, de mégis megmarad szép emlékként nekem. Délutánra sajnos elkapott minket egy nagyobbacska vihar, amire számítottunk is. Tulajdonképpen mielőtt kiutaztunk, itthon mi még azt láttuk az előrejelzésben, hogy minden nap esni fog az eső, így még szerencsénk is volt, hogy megúsztuk ezzel az egy viharral.

A szakadó esőt átvészeltük egy plázában egy kávé mellett, és legnagyobb meglepetésünkre utána már csak szemerkélt, viszont mivel a fesztivál egy régi reptéren van, ahol sok a betonozott felület, egyáltalán nem tapostunk térdig érő sárban. Így végül zártuk ezt a csodás három napot egy Pharell Williams és egy Kygo bulival.

Az utolsó napon már csak egy gyors ebédre és egy kis búcsúzkodásra volt időnk. Nagyon jól éreztük magunkat, nekem a hely is nagyon tetszett, remélem lesz még alkalmam visszatérni! 🙂

B

About B

Egész életemben a tökéletességre törekedtem. Aztán rá kellett jönnöm, hogy sosem leszek tökéletes, sőt még a közelébe sem érhetek soha. Egyébként is minek? A tökéletesség unalmas, így ha sikerülne is azzá válnom, megszűnnék érdekesnek lenni és inkább leszek érdekes, egyedi, esetleg megosztó, mint unalmas.