Sziget fesztivál második nap

Tehát a történetben pontosan ott tartottam, hogyan is tévedtem el totálisan. Gondolom ez már mással is megesett, főleg a Sziget zegzugos kis utcáin, de szeretném előre leszögezni, hogy bizony nekem nő létemre nagyon is jó tájékozódási képességem van. Mikor vége lett a Riri koncertnek, elkezdtünk mászkálni, sátorról sátorra, kerestük a legjobb zenét, így keveregtünk valahogy egy darabig, majd megtaláltuk a megfelelő helyet és ott táncoltunk még egy-két órát. Mikor éjfélt egyet kettőt ütött az óra, elhatároztam, hogy ideje indulnom, hiszen én másnap dolgozom, majd megkérdeztem a barátaimat, hogy most akkor mégis merre induljak. Erre -hangsúlyozom- hárman EGYSZERRE jobbra mutattak, hogy végig egyenesen, majd ott lesz a kijárat, azt már megismerem. Minden porcikám azt súgta balra, de mivel végig ők vezettek, és egyöntetűen állították az irányt, elindultam kifele.

Úgy fél óra séta után, mikor a bakancsom már véresre törte a sarkam, és a lábujjaimat is rendesen megnyomta már, biztos voltam benne, hogy baromira nem jó irányba haladok, hát megálltam egy nagyobb sátornál. A Rossmann sátránál. Emlékszem hálát adtam az égnek, hogy legalább rá van írva a neve, mert így megtaláltam a térképen és realizáltam, hogy a Sziget másik végére keveredtem. Indulás vissza, másfél óra séta a legnagyobb hömpölygő tömegben, egyedül, arra meg már nem is mondok semmit, hogy mennyire hiányzott az Uber, mikor egy taxit sem kapott senki sem.

Mindenesetre a hétvégén sikerült kihevernem a csütörtök fáradalmait, a barátaimnak megköszönni az extra egyszemélyes éjszakai kalandtúrámat, amibe belekevertek, és már szombatra megért bennem a gondolat, hogy én bizony hétfőn is ki szeretnék menni, fájó láb ide vagy oda. Elindult hát masszív nyomozásom egy kósza jegy után, de úgy tűnt mások is legalább annyira szeretik a Years&years-t meg Sia-t, mint én, így jegy hiányában vasárnapra már totálisan letettem a tervemről, hogy én hétfőn este kint tombolok. Ám ekkor következett be az a fordulat, amire végképp nem számítottam. Délután, az ebéd utáni fetrengésem közepette, jött a megérzésem, hogy nézzem meg az e-mailjeim, amiben ott várt a hétfői jegyem, a Rossmann meghívásából. Kb negyed órát ugráltam a nappaliban.

Így hétfőn már újult erővel és végre nappali fényben mentem megnézni, a helyszínt, amit már pár nappal előtte is meglátogattam. Nagy meglepetésemre napközben is óriási buli volt, folyamatosan játszott DJ, és egy hatalmas medencében ment a habparty, ráadásul, amit természetesen éjszaka nem szúrtam ki, egy komplett szépségsziget volt a medence és a kisbolt között. Tehát ha valaki egész nap a habpartyban táncolt, délután kiülhetett a fodrászok és a Rossmannos sminkesek kezei között szépülni, teljesen ingyen, hogy készen álljon az esti bulira. Ha pedig valamit nem hozott magával, azt megvehette a boltban, ahol ugyanazokon az árakon volt minden, mint kint bármelyik másik üzletben.

Természetesen én már komplett sminkben érkeztem, de egy kis haj igazításra -konkrétan fonásra- én is beültem, mert a délelőtti teendőim után, erre már nem maradt otthon semmi időm. A fodrász lányok nagyon kedvesek voltak, és baromi jó kezdeményezésnek tartom ezt a komplett SzépségSzigetet, hiszen aki egész hétre sátorral kitelepül, nem tudja annyira könnyen megoldani a sminkelést vagy haj igazítást, és valljuk be, a negyedik nap végére, mikor már mindenki a túlélésre játszik, a kedve is elmegy tőle. Ekkor viszont rábízhatja magát a szakemberekre, ő meg élvezheti tovább a bulikat ezerrel. Miután én is elkészültem, és még kicsit táncoltunk a medence mellett a zenére, onnan mentünk tovább és tomboltunk este Sia-n.

Alig várom a jövő évi Szigetet, ha követtek Snapchaten, ti is láthatjátok ezt az elsőt is mennyire élveztem, egyszerűen imádtam, így gondolom a második csak még jobb lehet! 🙂

B

About B

Egész életemben a tökéletességre törekedtem. Aztán rá kellett jönnöm, hogy sosem leszek tökéletes, sőt még a közelébe sem érhetek soha. Egyébként is minek? A tökéletesség unalmas, így ha sikerülne is azzá válnom, megszűnnék érdekesnek lenni és inkább leszek érdekes, egyedi, esetleg megosztó, mint unalmas.